Financieel (administratief) medewerker

  • Locatie: Hoofdkantoor in het Amsterdamse Bos
  • Uren: 24-32 per week 
  • Salaris: € 2.700 - 3.200 p.m. (o.b.v. 40 uur)

Solliciteer!

bandjes in het bos, optreden, publiek, bos, fun forest

Werk je graag met cijfers en wil je je nog verder ontwikkelen binnen Finance? Je bent een pietje precies en je houdt van afwisselende taken? Als Financieel Medewerker ondersteun jij ons bij alle belangrijke financiële processen en help jij onze financiële performance te optimaliseren. Zo zorg jij voor stabiliteit en rust in onze hard groeiende organisatie. Ben je nu al enthousiast geworden? Lees dan snel verder!

Avontuurlijke carrière

Ruim 10 jaar geleden openden we het eerste klimpark van Fun Forest in Nederland, in Venlo. Nu hebben we vier klimparken in Amsterdam, Rotterdam, Almere en Venlo, een wereldunieke indoor locatie in Rotterdam en zijn we flink aan het uitbreiden. Bij Fun Forest zorgen we dat onze gasten (gezinnen, kinderfeestjes, vrijgezellenfeestjes, scholen en bedrijfsuitjes) een geweldige ervaring beleven. Naast het klimmen bieden wij ook teambuildingsactiviteiten aan.  

Fun Forest is een outdoor-sportbedrijf met een missie; haal jonge mensen uit de stad en stuur ze op avontuur de bomen in. Als Social Enterprise bieden we iedereen, ook jongeren met een afstand tot de arbeidsmarkt, een kans op een werkplek om zich te ontwikkelen.

Hoe zien wij de rol van Financieel Medewerker

Onder leiding van onze (interim) Finance Manager beheer jij een aantal cruciale financiële processen. Jij vindt het leuk om uitgebreide financiële rapportages samen te stellen, maar ook om administratief ons debiteuren en crediteurenbeheer op te pakken. Daarnaast hou jij actief zicht op individuele budgetten en signaleer je wanneer deze dreigen overschreden te worden. Collega’s weten jou te vinden met hun financiële vragen en jij denkt actief mee hoe wij onze financiële processen kunnen verbeteren.

De afgelopen jaren hebben we onze bedrijfsvoering steeds meer gecentraliseerd. Wij zijn een dynamische organisatie en bieden veel ruimte voor eigen inbreng. Je wacht niet tot iemand je vertelt wat je moet doen, je houdt regie over je eigen taken, rondt alle taken tijdig af en weet wanneer je om ondersteuning moet vragen. Hiernaast/hieronder een inkijk in je takenpakket:

  • Je ondersteunt onze (interim) Finance Manager bij de maandelijkse financiële afsluiting en rapportageprocessen
  • Je draagt actief bij aan de balansafstemming en kostenbeheersing
  • Je draagt bij aan het verder professionaliseren en optimaliseren van de financiële processen
  • Je kan onze debiteuren – en crediteurenadministratie zelfstandig uitvoeren
  • Je verwerkt de bankmutaties van onze diverse B.V.’s
  • Je houdt onze administraties up-to-date in Twinfield
  • Je onderhoudt contacten met collega’s, klanten en leveranciers

Hierom voel jij je thuis in ons team (wat wij je bieden):

  • Een plek in het team bedrijfsvoering van een Social Enterprise met een mooie missie en serieuze groeiambities
  • Een mooie kans om jouw kennis op het gebied van financiën te verdiepen, mogelijk aangevuld met een extra training als onderdeel van je persoonlijk ontwikkelplan
  • Een cultuur waar jezelf zijn wordt verwelkomd, een divers team is voor jou ook een ingrediënt voor een prettige werkomgeving
  • Een werkplek bij ons op kantoor in het Amsterdamse Bos met een relaxte werksfeer in een groene omgeving. Het is ook mogelijk om in overleg flexibel te werken in Amsterdam, Rotterdam of eventueel deels thuis
  • Een marktconform salaris evenredig aan jouw ervaring in een loonhuis dat perspectief biedt voor groei. Salaris indicatie:2.700 - €3.200 pm (op basis van 40 uur)
  • Een contract voor 24-32 uur voor 12 maanden met uitzicht op verlenging
  • Een ruimhartige pensioensregeling en passend persoonlijk opleidingsbudget
  • Een reiskostenvergoeding

De kwaliteiten die jij meebrengt (wat jij ons kan bieden):

  • Je hebt minimaal MBO/HBO werk- en denkniveau, een administratieve opleiding met Finance verdieping is een pré
  • Je bent een enthousiaste starter of zij-instromer
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd en weet goed om te gaan met vertrouwelijke informatie
  • Je kunt goed prioriteiten stellen en houdt ervan als je ervoor kunt zorgen dat alles op rolletjes loopt
  • Jij kunt je weg vinden met cijfers, in Excel en bij voorkeur ook in Nmbrs, Basecone en Twinfield
  • Last but not least: je bent enthousiast over onze missie
Financieel (administratief) medewerker

Welkom in ons bos!

Fun Forest is een snelgroeiende sociale onderneming met een missie: samen plezier en groei beleven door een avontuur in de natuur. Jong en oud gaan bij ons de bomen in om op een speelse wijze hun grenzen te verleggen en in verbinding te komen met de natuur.

Wij zijn een bedrijf met een jong team wat inclusie omarmt. We behoren tot één van de grootste outdoor-organisaties van Nederland. Sinds onze start in 2007 zijn wij uitgegroeid naar vier locaties in Amsterdam, Rotterdam, Almere en Venlo. Wij hebben net onze 5e locatie geopend: de wereldprimeur Spider City! Samen met jou groeit onze organisatie door naar nog meer locaties in het hele land.

Sinds 2016 is ook onze sociale impact hard aan het groeien. Wij creëren waardevol werk voor jongeren die bij ons weer in hun kracht komen te staan. Daarnaast zetten wij ons ook in voor kinderen die te kampen hebben met armoede of eenzaamheid.

Financieel (administratief) medewerker

Om ons huidig groeitempo bij te houden, zijn wij op zoek naar een financieel medewerker die ons kan ondersteunen bij de financiële administratie en op gebied van kostenbeheersing. Als rechterhand van onze Financial Controller houd jij achter de schermen alles op orde en ben jij in staat na een periode van inwerken, zelfstandig financiële rapportages op te stellen en ondersteun je ons bij een budget neutrale operatie. Je hebt affiniteit met Finance en vind het leuk om je kennis in onze organisatie te verbreden. Wij geven je graag de kans om jouw vakvaardigheden te ontwikkelen en door te groeien in een boeiende financiële carrière.

Solliciteer direct!

Ben je enthousiast geworden? Dan ontvangen wij graag vóór 19 januari jouw motivatie en CV. Mocht je meer informatie willen ontvangen dan kan dat natuurlijk ook. Je kunt ons bereiken door te mailen naar alex@funforest.nl. De eerste ronde gesprekken staat gepland op 24 januari. De tweede ronde gesprekken vindt plaats op 31 januari. Wie weet zien we jou dan binnenkort!  

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Amsterdam

Let op, je keuzes gaan verloren bij het verlaten van de widget.

Kies jouw locatie

Kies de tickets

9.2
0 klimmers beoordelen dit klimbos met een 9.2!

Grote groep
of kinderfeestje
?

Selecteer een datum

Hé, wat leuk dat je bij ons op avontuur wilt! Het lijkt erop dat het product dat jij wilt boeken nu niet beschikbaar is. Dit kan zijn omdat er op de gekozen datum geen plekken meer beschikbaar zijn. Kies dan een andere datum. Gaat het om een groepsuitje? Ga dan naar funforest.nl/groepsuitjes om jouw groepsuitje te boeken. Kom je er dan nog niet uit? Geen probleem! Onze klantenservice is van 09:00 tot 17:00 bereikbaar.

Selecteer een starttijd

Tip: ons klimbos is vaak het rustigst in de ochtend 👍

Nog enkele tickets beschikbaar!

Toch een andere dag?

Omboeken kan tot 24 uur van te voren Het wijzigen en/of annuleren van uw reservering kan kosteloos tot 2 weken voor aanvang.

Maak het avontuur compleet

Jouw gegevens

Uw vouchercode wordt verwerkt bij de betaling

Overzicht bestelling

Locatie
Datum & tijd
Tickets
Totaal € 49.90