Assistent Locatiemanager

groep, evenement, fun forest
  • 32 uur per week
  • Op locatie in Amsterdam
  • Sportieve werkomgeving
  • Werken bij een Sociale Onderneming

Ben jij een enthousiaste buitensporter? Heb je affiniteit met klimmen, natuur en technisch werken? Fun Forest is de plek om dit alles te combineren! We zoeken iemand die van aanpakken weet. Je zorgt voor de A-kwaliteit in onze klimparken, kunt collega’s hierin begeleiden en werkt in een groene, bosrijke omgeving.

Hoe ziet de baan eruit?

Een dag als assistent locatiemanager is nooit saai. Je moet veel dingen tegelijkertijd kunnen. Je houdt je onder anderen bezig met de personeelsplanning, groepsaanvragen en (lokale) marketingacties. Is de locatiemanager niet aanwezig? Dan ben jij het aanspreekpunt! Je zorgt ervoor dat alles in het bos en bij de receptie op rolletjes loopt en springt bij wanneer je ziet dat dit niet zo is. Je bewaart ten alle tijden overzicht, coacht je team en corrigeert daar waar dat nodig is. Is er een probleem? Dan heb jij binnen no-time een passende oplossing gevonden! Met jouw organisatietalent ben je verantwoordelijk voor het ontvangen van groepen op locatie, hierbij laat je altijd zien hoe gastvrij Fun Forest is!

Naast het klimbos en de receptie ben je af en toe ook te vinden in de Boss Kitchen, samen met de praktijkbegeleider van de Boss Kitchen, samen zorgen jullie voor de planning, inkoop en organisatie.

In jouw functie laat je mensen in hun waarde en help je hen verder te ontwikkelen. Je bent dus naast het runnen van een commercieel klimpark ook verantwoordelijk voor het realiseren onze maatschappelijke doelstellingen. Je denkt proactief mee over verbetering van processen die bijdragen aan onze kwalitatieve en kwantitatieve doelen. Je houdt toezicht op de naleving van de 5 kernwaarden van Fun Forest (samen, veiligheid, fun, respect & groei).

Fun Forest Adventures Teambuilding

Wat bieden wij jou?

  • Een parttime contract voor 32 uur per week voor bepaalde tijd (9 maanden);
  • Een mooi startsalaris voor iemand met 3 jaar ervaring;
  • Een bijzondere werkplek in het bos met een relaxte werksfeer;
  • Een bijzondere en sportieve werkomgeving met jonge en enthousiaste collega’s;
  • Ervaren commercieel team en de kans om door te groeien bij een serieus en vitaal bedrijf;
  • Meewerken aan het ontwikkelen van een Social Enterprise met serieuze groeiambities;
  • 50% korting voor jou en je vrienden of familie bij alle Fun Forest klimparken.

Wat heb je nodig?

  • Je bent ondernemend en gastvrij
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur als leidinggevende in de buitensport
  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau
  • Je beschikt over een goed ontwikkeld organisatievermogen en uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Je bent representatief, stressbestendig, initiatiefrijk en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Beschikbaar per 1 februari 2021 tot 1 december 2021
  • Bereid om in het weekend en in de vakantieperiode te werken.

Solliciteren?

Zie jij deze uitdagende en veelzijdige job wel zitten? Twijfel niet en stuur meteen een korte motivatiebrief met je cv naar jolijn@funforest.nl. De sluitingsdatum voor deze vacature is 10-01-2021. Deze vacature staat zowel intern als extern open.  Wij streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk te beantwoorden!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Deze browser wordt niet meer ondersteund, gelieve een moderne browser gebruiken.

(Chrome, Firefox, Edge)

Let op, je keuzes gaan verloren bij het verlaten van de widget.

Kies jouw locatie

Kies de tickets

Grote groep of kinderfeestje?

Groepsarrangement

Selecteer een datum

Selecteer een starttijd

Maak het avontuur compleet

Jouw gegevens

Overzicht bestelling

Locatie
Datum & tijd
Tickets
Totaal incl.
Uw vouchercode wordt verwerkt bij de betaling
Deze stap is vereist!
TrustScore 8.7
Tickets Bestel ze hier direct!
Kunnen we je helpen? Onze klantenservice staat voor je klaar!