Publiek en muzikanten vragen al om tweede editie
Jelka Molenaar, marketingmanager Bever: “Het was zo ontzettend gaaf om te zien hoe mensen over het water zweefden terwijl daaronder een singer-songwriter met een prachtige akoestiek stond te zingen. De gemoedelijkheid, de mensen, de muziek, het eten, alles bij elkaar zorgde voor een sfeer die ik nog nooit ergens anders op een buitenfestival ben tegengekomen. En ik was niet de enige. Bezoekers en zelfs de muzikanten hebben al om een jaarlijkse herhaling van het festival gevraagd.”
Beluister de bands nog een keer!
Over Bever
Westlander Fred van Olphen begon in 1977 met Bever om mensen aan te moedigen naar buiten te gaan. Die missie heeft het bedrijf in 2019 nog steeds. De eerste winkel opende Van Olphen in Den Haag. Bij Bever werken echte buitenambassadeurs. Elke dag opnieuw brengen zij hun liefde voor buiten over op talloze klanten en bezoekers. Bever is onderdeel van de A.S.Adventure Group, de grootste outdoorretailer van Europa, die ook ketens heeft in België, Duitsland en Engeland. Google riep Bever in 2018 uit tot dé omnichannelretailer van Europa. Een prijs voor het bedrijf dat het best fysieke winkels met online verkoop combineert.
Over Fun Forest
Ernst-Jan Swarte richtte in 2007 in Venlo het eerste klimbos van Nederland op. Niet veel later volgden Amsterdam, Almere en Rotterdam. De vier klimbossen van Fun Forest bieden meer dan alleen plezier maken en actief bezig zijn. Hier kunnen families, vrienden, scholen en bedrijven over touwen, bruggen en ziplines door het bos bewegen. Maar plezier is voor ons niet genoeg. We hebben een sociale missie. Een maatschappij waar we samen door avontuur verbonden zijn. Daar bouwen wij aan mee. We creëren banen voor jonge mensen die verbinding zoeken. Hier in het bos zijn we allemaal gelijk, hebben we elkaar nodig en helpen we elkaar