People Manager
Ben jij iemand die enthousiast wordt van alles dat met (people en talent) HR-administratie en processen te maken heeft? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als People Manager ben je ervoor verantwoordelijk dat alles goed gaat met onze mooie mensen. 💚 Hier lees jij alles wat jij moet weten over deze uitdagende functie.
Over Fun Forest
Fun Forest is een buitensportbedrijf met een missie: samen, groei en plezier beleven door een avontuur in de natuur. Jong en oud gaan bij ons de bomen in om op een speelse wijze hun grenzen te verleggen en van een teug frisse lucht te genieten.
Fun Forest is een dynamisch en jong bedrijf met groeiambities. Wij hebben we 4 locaties in Amsterdam, Rotterdam, Almere en Venlo en behoren we tot één van de grootste outdoororganisaties in Nederland. In de komende 10 jaar is onze ambitie door te groeien naar 10 locaties.
In 2016 werd de Fun Forest Foundation opgericht om onze missie beter vorm te geven. We werken met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt die bij ons tussen de bomen weer in hun kracht komen te staan. Al meer dan 150 jonge mensen vonden bij ons een plek. Tot nu toe verzorgt een partner de HR-zaken, maar door onze groei zijn we op zoek naar een enthousiaste People Manager binnen onze Fun Forest Family
Wie ben jij?
Iemand die enthousiast wordt van alles dat met (people en talent) HR-administratie en processen te maken heeft.
- Je bent communicatief vaardig
- Je beschikt over een grote mate van integriteit
- Je werkt secuur, pro-actief en zelfstandig
- Je denkt in oplossingen en kan uitstekend prioriteiten stellen
Welke skills heb jij nodig?
- HBO/WO denk- en werkniveau
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring of net afgestudeerd met een relevant diploma
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift
- Een goede beheersing van Microsoft Office (Excel, Word en Powerpoint)
- Kennis van Loket.nl is een pré
Wat ga je doen als People Manager
Als People Manager ben je ervoor verantwoordelijk dat alles goed gaat met onze mooie mensen. Je bent op de hoogte van de wet- en regelgeving en bent het aanspreekpunt voor de locatiemanagers voor vragen over HR en salaris. Je verwerkt mutaties en stelt arbeidsovereenkomsten op. Maar ook het maken van proforma’s, het bewaken van de WAB en het ziekteverzuim vallen onder jouw verantwoording. Daarnaast zorg je ervoor dat je collega’s maandelijks verloond worden voor hun harde werken. Het is mogelijk om een opleiding Loonadministratie te volgen om jouw kennis compleet te maken.
Dan bieden wij jou
- Een contract voor 24 – 32 uur voor bepaalde tijd voor 12 maanden vanaf 1 januari 2022
- Een bijzondere en sportieve werkomgeving met leuke en enthousiaste collega’s
- Een kans te werken bij een Social Enterprise met serieuze (missie) groeiambities
- De kans om door te groeien met het bedrijf en team
- Een werkplek bij ons op kantoor met relaxte werksfeer midden in het bos. Er is dus altijd genoeg frisse lucht en ruimte om lekker je benen te strekken.
- Een hybride werkplek in overleg in Amsterdam, Rotterdam of eventueel deels thuis
- 50% korting voor jou en je vrienden of familie bij alle Fun Forest klimparken
- De kans om door te groeien met het bedrijf en team
- Een (eerlijk) salaris conform de sector, evenredig aan jouw ervaring
Enthousiast geworden, solliciteer direct!
Zie je deze uitdagende functie wel zitten? Stuur jouw motivatiebrief met CV naar davidbalhuizen@funforest.nl. De sluitingsdatum voor deze vacature is 12 november 2021. Wij streven ernaar om alle reacties te beantwoorden.