FAQ

Hier vind u de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Kunt u hier geen antwoord vinden op uw vraag? Neem dan contact op met de klantenservice via het contactformulier, door te bellen (tel. 088-369-7000) of te mailen (klantenservice@funforest.nl).

 

Veelgestelde vragen:

Mijn kind voldoet niet aan de lengte maar wel aan de adviesleeftijd, mag mijn kind dan klimmen?

Antwoord

 

Moet ik als ouder/ begeleider mee klimmen?

Antwoord

 

Hoeveel kinderen mag een volwassene maximaal begeleiden?

Antwoord

 

Mag ik kortingsbonnen combineren?

Antwoord

 

Op welke parcoursen is de Postcode Loterij korting geldig?

Antwoord

 

Ik heb een cadeaubon, hoe kan ik hiermee reserveren?

Antwoord

 

Ik heb gereserveerd maar ik kan niet komen. Wat nu?

Antwoord

 

Is er een maximaal gewicht om te mogen klimmen?

Antwoord

 

Is reserveren verplicht?

Antwoord

 

Kan ik ook telefonisch reserveren?

Antwoord

 

Hoe zie ik of er nog plek is om te klimmen?

Antwoord

 

Wat gebeurt er al het regent? Kan ik klimmen met slecht weer?

Antwoord

Antwoorden

Mijn kind voldoet niet aan de lengte maar wel aan de adviesleeftijd, mag mijn kind dan klimmen?

Nee, de lengte van het kind is bepalend, dus het kind moet absoluut aan de lengte-eis voldoen (minimaal 1.30 m voor de reguliere parcours). Zoals de naam al zegt is de adviesleeftijd een advies, maar niet leidend.

Terug naar boven

 

Moet ik als ouder/ begeleider mee klimmen?

In enkele parcours dient een kind tot 1.50 m. te worden begeleid door een mee klimmende volwassene (18+). Vanaf 1.50 m. mag een kind overal zelfstandig klimmen.Op de kinderparcoursen (Speed Runner of Monkey Trail) mogen de kinderen wel zonder begeleiding klimmen. Deze regels verschillen per locatie. Bekijk de pagina van het park waar je wilt klimmen voor de specifieke klimregels.

 

Terug naar boven

 

Hoeveel kinderen mag een volwassene maximaal begeleiden?

Een volwassene mag maximaal 4 kinderen onder de 1.50 m. begeleiden in het parcours, alleen in Almere geldt de begeleidingsnorm van 1:2.

Terug naar boven

 

Mag ik kortingsbonnen combineren?

Korting op korting is niet mogelijk, er geldt slecht 1 kortingsactie per boeking.

Terug naar boven

 

Op welke parcoursen is de Postcodeloterij-korting geldig?

De korting is geldig op alle parcoursen. Let wel op het maximum van 4 klimmers per coupon!

Terug naar boven

 

Ik heb een cadeaubon, hoe kan ik hiermee reserveren?

Cadeau-/tegoedbonnen met 16 letters (xxxx-xxxx-xxxx-xxxx) kunnen via onze boekingspagina online gebruikt worden voor een boekingen. Andere cadeaubonnen kunnen telefonisch of per mail via de klantenservice worden gebruikt. Alle cadeaubonnen moeten aangetoond/ingeleverd worden aan de kassa op de dag dat je komt klimmen.

Terug naar boven

 

Ik heb gereserveerd maar ik kan niet komen. Wat nu?

De boeking kan worden verplaatst naar een andere dag, tot uiterlijk 48 uur van tevoren, via de klantenservice.

Voor alle informatie omtrent uw boeking verwijzen we u naar onze boekingsvoorwaarden. Deze ontvangt u bij een boeking en zijn HIER te vinden.

Terug naar boven

 

Is er een maximaal gewicht om te mogen klimmen?

Nee, er is in principe geen maximum gewicht, je moet alleen wel fysiek in staat zijn door de parcoursen heen te kunnen klimmen. Het enige onderdeel waarvoor een max. gewicht is, is de QuickJump, deze mag niet gesprongen worden boven de 130 kilo.

Terug naar boven

 

Is reserveren verplicht?

Nee, het is niet verplicht vooraf te reserveren, het wordt echter wel aanbevolen. Je kunt ook naar de receptie toe komen, je loopt dan wel het risico dat het vol is of dat je op een volgend instructiemoment moet wachten.

Terug naar boven

 

Kan ik ook telefonisch reserveren?

De klantenservice verzorgt telefonisch de groepsreserveringen, u kunt online op onze boekingspagina reserveren. Groepsboekingen (vanaf 8 pers) kunnen reserveren via de klantenservice, wij hanteren €10,- administratiekosten. Voor overige reserveringen verwijzen wij u naar onze online reserveringspagina.

Terug naar boven

 

Hoe zie ik of er nog plek is om te klimmen?

Op onze boekingspagina kunt u een boeking beginnen in het gewenste park en zo de beschikbare data en startmomenten inzien in stap 3 van de boeking. Als u de boeking niet afrondt staat er nog niets vast in ons systeem.

Terug naar boven

 

Wat gebeurt er al het regent? Kan ik klimmen met slecht weer?

Bij een regenbui kan het klimmen gewoon doorgaan, bij heftige slagregen, onweer of storm is het niet veilig te klimmen en behoudt Fun Forest het recht voor het park te sluiten. De boeking wordt dan in overleg naar een ander moment verplaatst.

Voor alle informatie omtrent uw boeking verwijzen we u naar onze boekingsvoorwaarden. Deze ontvangt u bij een boeking en zijn HIER te vinden.

Terug naar boven

FAQ

Tickets voor groepen

Speciale arrangementen & prijzen

Voor bedrijven, families, schoolreisjes en andere groepen

Vraag prijsvoorstel aan

Hulp nodig bij het boeken? Bel: 088-369-7000

Natuurbeleving in stad Parken met bomen géén palen Centrale ligging stadscentra Veilig