Manager Spider City
- Locatie: Rotterdam Zuid
- Uren: 32 - 36 p.w.
- Salaris: € 2.500 - € 3.750 p.m.
Welkom bij Spider City!
Als manager bij Spider City zorg jij ervoor dat alles in onze klimhal op rolletjes loopt. Op een drukke dag stroop je de mouwen op en knal je samen met het team op de werkvloer, op een rustige dag zorg jij op ons kantoor ervoor dat alle operationele processen soepel blijven lopen en we onze doelstellingen fluitend gaan behalen.
Jouw takenpakket in een notendop:
- Jij bent de vitale schakel tussen onze gasten, het team (+/- 25 medewerkers) en onze missie
- Jij draagt de operationeel eindverantwoordelijk voor het runnen van de locatie
- Jij zet je actief in voor het behalen van onze doelstellingen
- Je helpt ons Spider City de komende jaren te ontwikkelen tot vast begrip in Rotterdam en omgeving
Zo ziet klimmen bij Spider City eruit!

Een nieuwe klimlocatie!
Word jij blij van de uitdagingen van een startend bedrijf? Dan ben jij wellicht de proactieve regelaar die onze nieuwe indoor locatie van de opening naar het volgend niveau kan tillen. Saai wordt je baan niet snel: jouw takenpakket is afwisselend en de nieuwe locatie heeft nog heel veel potentie om te worden ontwikkeld. Al enthousiast geworden? Lees dan snel verder!
Dit jaar gaat Fun Forest zijn eerste indoor klimlocatie lanceren in Rotterdam. Onze gasten klimmen, springen en vliegen als spinnen door deze indoor klimhal. Een unieke ervaring in de hoogte met een sprankelend café achter glazen muren en een toffe vergaderlocatie op de tweede verdieping.
Ook met deze locatie willen we impact maken. Wij creëren waardevol werk voor jongeren die bij ons weer in hun kracht komen te staan. Ze vinden bij ons een plek waar ze gezien worden en onderdeel zijn van het team. Hiermee dragen we bij aan iets waar we in geloven: een inclusieve maatschappij die de waarde van iedereen erkent. We begeleiden deze jonge mensen in hun ontwikkeling en leiden hen intern op met ons uitgebreid aanbod aan opleidingen.
En dat doe je natuurlijk niet voor niks
Een lekker loon
Een salaris dat past bij jouw ervaring en waar mogelijkheid is voor groei. Salaris indicatie: €2.500 - €3.750 p.m. (op basis van 40 uur).
Fijne extra's
Je krijgt een pensioenregeling zonder eigen bijdrage en opleidingsbudget, maar ook een telefoon en laptop om je werk te doen.
Een sociale werkplek
We zijn trots om te zeggen dat we een sociale onderneming zijn die leer- en werkplekken biedt aan jongeren met een afstand tot de arbeidsmarkt.
Zo ziet je werkplek eruit.

Dit ga je doen
Op een drukke dag stroop je de mouwen op en knal je samen met het team op de werkvloer. Op een rustige dag houd je je bezig met kantoorwerkzaamheden zoals werving en selectie, de planning en administratie. Daarnaast houd je de veiligheid in de klimhal en de horeca in de gaten, herken je de kwaliteit van het team en zorg je bovenal voor een geweldige sfeer! Ook denk je mee in het verbeteren van bedrijfsprocessen, houd je contact met belangrijke partners zoals de gemeente en help je mee aan het behalen van onze sociale doelstellingen. Je kan snel schakelen tussen alle verschillende klusjes en ziet mogelijke problemen als een uitdaging om de juiste oplossing te vinden.
Wekelijks heb je overleg met de horecaleidinggevende, trajectbegeleider en Operations Manager om er samen voor te zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld is.
Dit ben jij
Opleiding
Je hebt MBO+ of HBO werk- en denkniveau met 3 tot 5 jaar relevante werkervaring.
Beschikbaarheid
Je bent uiterlijk per 1 juni beschikbaar. In de weekenden en vakanties werken, is voor jou geen probleem!
Organisatorisch sterk
Je kan zelfsturend werken, weet de juiste prioriteiten te stellen en kan deze helder communiceren met je team.
Solliciteer direct!
Zie jij deze uitdagende en veelzijdige job wel zitten? Twijfel niet en stuur meteen een motivatiebrief met je CV naar reimer@funforest.nl. Deze vacature staat zowel intern als extern open. Wij streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk te beantwoorden.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.