Wij werken al jaren samen met Bever. Dit omdat we allebei van buiten houden en veel dezelfde waarden nastreven. Met onze samenwerking willen we onze liefde voor de natuur en buiten zijn verder verspreiden. Eropuit gaan in de natuur is belangrijk, iedereen is tenslotte een beetje een ''buitenmens''. Buiten ben je op je best, van frisse licht wordt je gelukkiger, rustiger en creatiever!
We zijn deze samenwerking aangegaan omdat we ervan overtuigd zijn dat het van belang is de juiste kleding en schoeisel te dragen tijdens het klimmen en tijdens het werken in een klimbos. Bever is expert op het gebied van de beste buitenproducten, Fun Forest is pro-gebruiker en de ultieme buitenmens!
Op de foto: Renaldo met de tweedehands schoenen van Bever.
Bever wil in 2030 CO2 neutraal zijn. Dit doen zij door het aanbieden van duurzame materialen, merken en verpakkingen en zich in te zetten om de natuur te beschermen. Ook geeft Bever gebruikte spullen zoveel mogelijk een tweede leven en repareren zij producten liever dan een nieuw product te moeten kopen, met het unieke recycling programma van Bever. Om bij te dragen aan dit circulaire programma, maken wij sinds kort gebruik van schoenen die door een klein mankement niet meer verkocht kunnen worden of tweedehands zijn ingeleverd, maar nog goed genoeg zijn om te dragen. Deze schoenen repareert Bever, waarna wij ze in gebruik nemen. Hiermee maken we samen een stap naar het langer gebruiken van goede producten, gaan we bewuster om met de natuur en gaan we onnodige verspilling van materiaal tegen.
Ons klimbos zet zich al jaren in om jongeren met een afstand tot de arbeidsmarkt meer kansen te bieden. We geven deze jonge mensen een leer- of werkplek in ons team en helpen ze om hierna door te groeien naar een plek op de arbeidsmarkt. Als toevoeging hierop, helpt Bever ons door plekken op de werkvloer in een van de veertig winkels of op het hoofdkantoor beschikbaar te maken. Hierdoor creëren we samen nieuwe kansen voor onze medewerkers, die zo stap voor stap terugkeren naar de arbeidsmarkt.
"We willen jongeren een makkelijke ingang bieden om door te kunnen stromen. Zo hebben ze een langer perspectief en helpen we deze groep door het creëren van doorgroeikansen die ze eigenlijk vanzelfsprekend zouden verdienen. Samen met Fun Forest kijken we welke vaardigheden benodigd zijn voor verschillende rollen zodat we ze in het gehele traject kunnen begeleiden." aldus Marjolein Vendrig, Marketingdirecteur bij Bever.