Administratief medewerker Finance & HR

Van cijfers en mensen word je blij. Ben jij de proactieve regelaar die ons team optimaal gaat ondersteunen? Je bent een pietje precies, houdt van afwisselende taken en zorgt voor stabiliteit en rust in onze hard groeiende organisatie. Ben je nu al enthousiast geworden? Lees dan snel verder!

Over Fun Forest

Fun Forest is een snelgroeiende sociale onderneming met een missie: samen groei en plezier beleven door een avontuur in de natuur. Jong en oud gaan bij ons de bomen in om op speelse wijze hun grenzen te verleggen en in verbinding te komen met de natuur.

Wij zijn een bedrijf met een jong team wat inclusie omarmt. We behoren tot één van de grootste outdoor-organisaties van Nederland. Sinds onze start in 2007 zijn wij uitgegroeid naar vier locaties in Amsterdam, Rotterdam, Almere en Venlo. Dit jaar lanceren wij onze 5e locatie: de wereldprimeur Spider City!

klimmen klimbos klimpark eten drinken koffie pizza kiosk

Sinds 2016 is ook onze sociale impact hard aan het groeien. Wij creëren waardevol werk voor jongeren die bij ons weer in hun kracht komen te staan. Sinds twee jaar zetten wij ons ook in voor kinderen die te kampen hebben met armoede of eenzaamheid.

Om ons huidig groeitempo bij te houden, zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot die het leuk vindt om de vraagbaak te zijn voor ons team en achter de schermen alles op orde houdt. Je hebt affiniteit met Finance en HR en vind het leuk om onze organisatie van binnen en buiten te kennen. Door de diversiteit aan taken wordt jouw werk nooit saai!

 

Maak alvast kennis met ons bos!

video, kinderen, fun forest

Hoe zien wij de rol Administratief medewerker Finance & HR?

Je ondersteunt in deze functie onze Finance Manager en onze People Manager. De verdeling van de werkzaamheden is ongeveer 50/50. Je ondersteunt ons bij de uitvoering en verwerking van onze financiële administraties en personele zaken. Met jouw ervaring en kennis denk je ook graag mee over de optimalisering van onze administratieve processen. In jouw rol heb je veel contact met jouw collega’s. Dit maakt je werk juist zo leuk!

De afgelopen jaren hebben we onze bedrijfsvoering steeds meer gecentraliseerd. Het scheppen van een fijne werkomgeving waarin medewerkers datgene kunnen doen waarin ze goed zijn, staat hierin voorop. Wij zijn een dynamische organisatie en bieden veel ruimte voor eigen inbreng. Je wacht niet tot iemand je vertelt wat je moet doen, je houdt regie over je eigen taken, rondt alle taken tijdig af en weet wanneer je om ondersteuning moet vragen. Hieronder een inkijk in je takenpakket.

Je takenpakket:

Finance

  • Je verwerkt onze in- en verkoopfacturen in ons boekhoudprogramma
  • Je verwerkt de bankmutaties van onze diverse B.V.’s
  • Je bent verantwoordelijk voor ons debiteurenbeheer en zorgt ervoor dat onze gasten op tijd betalen
  • Je houdt onze administraties up-to-date in Twinfield
  • Je ondersteunt onze Finance Manager bij diverse administratieve werkzaamheden

Personeelszaken

  • Je verwerkt onze personeelsmutaties zoals verzuimregistraties en salarismutaties
  • Je ondersteunt ons bij sollicitatietrajecten door vacatures uit te zetten, sollicitanten te mailen en gesprekken in te plannen
  • Je zorgt dat onze onboarding vlekkeloos verloopt door het tijdig opstellen van arbeidsovereenkomsten
  • Je bent op de hoogte van diverse wettelijke- en arbeidsvoorwaardelijke regelingen

Hierom voel jij je thuis in ons team (wat wij je bieden):

  • Je vindt een plek in het team bedrijfsvoering van een Social Enterprise met een mooie missie en serieuze groeiambities
  • Een cultuur waar jezelf zijn wordt verwelkomd, een divers team is voor jou ook een ingrediënt voor een prettige werkomgeving
  • Een werkplek bij ons op kantoor in het Amsterdamse Bos met een relaxte werksfeer in een groene omgeving. Het is ook mogelijk om in overleg flexibel te werken in Amsterdam, Rotterdam of eventueel deels thuis
  • Een marktconform salaris evenredig aan jouw ervaring in een loonhuis dat perspectief biedt voor groei. Salaris indicatie: €2200 - €2700 pm (op basis van 40 uur)
  • Een contract voor 24 uur voor 12 maanden met uitzicht op verlenging
  • Een ruimhartige pensioensregeling en passend persoonlijk opleidingsbudget
  • Een reiskostenvergoeding

De kwaliteiten die jij meebrengt (wat jij ons kan bieden):

  • Je hebt minimaal MBO/HBO werk- en denkniveau, een administratieve opleiding met Finance- en HR-verdieping is een pré
  • Je bent een enthousiaste starter of zij-instromer
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd en weet goed om te gaan met vertrouwelijke informatie
  • Je kunt goed prioriteiten stellen en houdt ervan als je ervoor kunt zorgen dat alles op rolletjes loopt
  • Je kunt jouw weg vinden met cijfers, in Excel en bij voorkeur ook in Nmbrs, Basecone en Twinfield
  • Last but not least: je bent enthousiast over onze missie

Solliciteren?

Voor de juiste persoon nemen wij graag de tijd. Eerst een kop thee of koffie, zo maken wij kennis zonder het meteen een sollicitatie te noemen. Wij starten graag met iemand eind 2022 of begin 2023, maar als je al eerder wil beginnen kan dat ook. Neem bij interesse contact op met: hannah@funforest.nl.

Wij streven ernaar om alle reacties te beantwoorden – acquisitie via derden stellen wij niet op prijs.

Deze browser wordt niet meer ondersteund, gelieve een moderne browser gebruiken.

(Chrome, Firefox, Edge)

Let op, je keuzes gaan verloren bij het verlaten van de widget.

Kies jouw locatie

Kies de tickets

Grote groep of kinderfeestje?

Groepsarrangement

Selecteer een datum

Selecteer een starttijd

Tip: ons klimbos is vaak het rustigst in de ochtend 👍
Oh jee, ons klimbos zit vandaag vol! 😮
Wil je toch graag op avontuur? Kies dan een andere datum of locatie.

Maak het avontuur compleet

Jouw gegevens

Overzicht bestelling

Locatie
Datum & tijd
Tickets
Totaal incl.10% korting
Uw vouchercode wordt verwerkt bij de betaling
Deze stap is vereist!
Tickets Bestel ze hier direct!